Raaaprooom

Jag och min ickevän Linus drog en battle, som jag såklart vann!
Se och lära mina vänner

Det här är big papa L, representin' Hoodensala

rappar så fort så att alla bitches hamnar i dvala

Speciellt den lilla "ankan" vid den andra datorn

Så hårt att hon börjar sin plikt som organdonatorn


Hoodelsala kan inte stå upp för oss i Torvalla

Borde kanske ge upp för det här kommer du inte att palla

Angelica från torvalla kommer ge dig en riktig omgång

så förbered dig på en förnedrande godnattsång

inga svåra ord? när jag spexar så är striden redan gjord!

Det slår dig som sigmata, men det är bara att mata

När jag är igång med mitt flow, så hör jag inget "no!", hoe!

Därför lämnar jag allt här, med dig i misär, så se och lär


du använder dig av dina komplicerade ord

och spelar på din gitarr några få simpla accord

jag kanske inte kan förstå alla knasiga fraser

men vad gör det när jag sliter dina lama verser i traser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0