I need a soldier

sick of toys

Igår vart det pause med Camilla Faten och Gisela en sväng, sen lurade jag på mig själv att vara barnvakt från halv 11, snällt av mig! Jag och Sabina somnade till sanningen om rödluvan och där låg vi, tills Gisela ringde och sa att det hade hänt något och att jag måste komma. Jaha, tänkte jag nu har det verkligen hänt något. När Linnea kommer hem och tar över törnrosa skyndar jag mig in till stan med fikusen, kommer fram ser Faten och polisen(inte med varandra) förstår att ja båda lever ju iallafall. Lite rolig var historian jag fick höra, haha. Dom lyckas alltid dom där två, nästan tur att man var barnvakt  känner jag helt spontant. Tydligen så var hockeygrabbarna inte så coola längre, men det är ni tjejer, nedrans idoler alltså! Om det är några som lyckas så är det väl vi Torvallahoe's!

staden väntar, kallt ute? hatar vintern i vilket fall!


aangiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0