decembernatt


Idag insåg jag att det tydligen hade varit tredje advent, i mitt lilla hem i Torvalla har vi inte ens satt upp en adventsstake som man eldar ljusen på. Nä vi va tydligen för cool för det, och det märker jag tre veckor senare, bra Angelica. Jag funderar starkt på att ta en promenix eftersom jag är så jävla lat va, har jobbat en gång den här månaden typ, mycket pengar, naaaj. Får snåla, det som jag är så dålig på! gash rimmar på cash, synd att man inte har några va. har iallafall köpt klart alla två julklappar, känns skönt och tomt på kortet, men jag är galet nöjd med dom. Älskar att ge bort julklappar som man vet att folk blir nöjd med, det är lycka det. Sola, skulle man ju ha behövt också, jag syns inte när jag är ute och går i snön. Imorgon är våran sista skoldag innan lovet typ, lite torsdag också. Time flies when you're having fun.


Hold on, be strong
Kan gud ge upp säger jag?

aangiiee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0